Site-ul nostru web folosește cookie-uri pentru o experiență mai bună a utilizatorului.
Putem livra produsele in urmatoarele judete: Satu Mare, Bihor, Arad si Timis. Vă mulțumim anticipat pentru înțelegere!

Termeni și conditii

Termeni și condiții generale

Acest document nu va fi înregistrat (nu va fi accesibil ulterior), va fi încheiat doar în formă electronică, nu va fi considerat contract scris, va fi scris în limba română, nu se referă la un cod de conduită. În cazul oricăror întrebări legate de funcționarea magazinului web, procesul de comandă și livrare, vă stăm la dispoziție la datele de contact furnizate.

Domeniul de aplicare al acestor GTC acoperă raporturile juridice de pe site-ul furnizorului de servicii (www.greenroof.hu) și subdomeniile acestuia. Acești termeni și condiții sunt disponibile continuu pe următorul site web: http://www.greenroof.hu/aszf și pot fi descărcate și tipărite în orice moment de la următorul link: http://www.greenroof.hu/aszf


 

1.      Informații despre furnizorul de servicii:     

          Nume

Green Tech Concept Kft.

          Sediu

2161 Csomád, str Kossuth L.  103

          Număr de registru:

13 09 122870

          Cod unic de identificare fiscală

25791091-2-13

        Numele autorității care se înregistrează

Judecătoria Budapesta

          Limba contractului

maghiară

          Contact

hello@greenroof.hu

          Pagina web

www.greenroof.hu

 

 

         Contact serviciul clienți:

 

          Adresa e-mail

hello@greenroof.hu

          Număr telefon

+36/70 311 21 11

          Orar serviciu clienți

luni-vineri 8:00-16:00

 

Nu este disponibil în weekend și de sărbătorile legale.

          Locul reclamațiilor

2132 Göd, Calea Rákóczi 118

 

          Datele furnizorului de servicii de găzduire:

 

          Nume

Hosting.EU Kft.

          Adresă

1144 Budapest, str Ormánság  4. X. etj 241.

          Adresă email

support@tarhely.eu

          Pagina web

http://www.tarhely.eu

 
2.     Dispoziții de bază:

Aspectele nereglementate în prezentele Regulamente și interpretarea acestor Regulamente vor fi reglementate de legea maghiară, în special Legea V din 2013 privind Codul civil („Codul civil”) și Legea privind anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic și ale serviciilor societății informaționale. 2001. CVIII al anului. (Legea Elker) și Decretul 45/2014 privind regulile detaliate ale contractelor dintre Consumator și întreprindere. (II. 26.) Hotărâre a Guvernului. Prevederile imperative ale legislației relevante se aplică părților fără nicio prevedere specială.

Prezentele Regulamente intră în vigoare de la 8 februarie 2021 și rămân în vigoare până la revocare. Furnizorul de Servicii este în drept să modifice unilateral Regulamentele (împrejurări care au dat naștere modificării: modificarea costurilor de transport, modificarea legislației, interesul comercial, modificările legate de companie). Furnizorul de servicii va publica modificările pe site înainte ca acestea să intre în vigoare - timp în care Utilizatorul are dreptul de a se retrage din contract sau de a-l rezilia. Prin utilizarea site-ului web, utilizatorii sunt de acord că li se vor aplica automat toate reglementările referitoare la utilizarea site-ului.

Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile asupra site-ului web, a oricărei părți a acestuia și a conținutului care apare pe acesta, precum și distribuția site-ului web. Este interzisă descărcarea, stocarea electronică, procesarea și vânzarea conținutului sau a oricărei părți a conținutului care apare pe site fără acordul scris al Furnizorului de servicii.

3.      Condiții pentru încheierea unui contract

Prin achiziționarea/înregistrarea pe site, utilizatorul declară că a citit și acceptat termenii și condițiile prezentelor GTC și Informațiile de gestionare a datelor publicate pe site și își dă acordul cu gestionarea datelor.

Utilizatorul este obligat să furnizeze propriile sale date reale în timpul achiziției/înregistrării. În cazul informațiilor neadevărate sau de identificare personală furnizate în timpul achiziției/înregistrării, contractul electronic rezultat va fi nul. Furnizorul de servicii își exclude răspunderea dacă Utilizatorul își folosește serviciile în numele altei persoane cu datele altei persoane.

Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru eventualele întârzieri de livrare sau alte probleme sau erori care pot fi urmărite până la datele furnizate incorect și/sau incorect de către Utilizator.
Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru nicio daune rezultate din uitarea parolei de către Utilizator sau punerea acesteia la dispoziția persoanelor neautorizate din orice motiv care nu este imputabil Furnizorului de servicii.

4.     Gama de produse și servicii care pot fi achiziționate

Produsele prezentate pot fi comandate doar online. Prețurile afișate pentru produse sunt în RON, includ TVA-ul impus de lege, dar nu includ livrarea la domiciliu sau orice taxe de logistică care ar putea fi suportate.

În magazinul online, Furnizorul de servicii afișează în detaliu numele și descrierea produsului și afișează o fotografie a produselor. Imaginile prezentate pe fișa tehnică a produsului pot diferi de cele reale și pot fi folosite ca ilustrații.În cazul în care se introduce un preț special, Furnizorul de Servicii va informa complet Utilizatorul despre oferta specială și durata exactă a acesteia.

Dacă, în ciuda întregii griji a Furnizorului de servicii, pe suprafața Magazinului Web este afișat un preț incorect, în special în ceea ce privește cel evident incorect, de ex. pentru un preț de  „0” RON sau „1” RON care diferă semnificativ de prețul bine-cunoscut, general acceptat sau estimat al produsului, eventual din cauza unei erori de sistem, Furnizorul de servicii nu este obligat să confirme comanda la un preț incorect, dar are opțiunea de a respinge oferta și de a oferi confirmarea la prețul corect, în cunoștința căruia Clientul se poate retrage din intenția sa de cumpărare. În conformitate cu jurisprudența din țară, o abatere de cel puțin 50% de la valoarea de piață a unui anumit produs sau serviciu, fie într-o direcție pozitivă, fie negativă, este considerată a fi o diferență semnificativă. Cu toate acestea, informăm consumatorii că conceptul de valoare disproporționată vizibilă (secțiunea 6:98 din Codul civil) nu este definit de lege.
 
În cazul unui preț eronat, așa cum este descris mai sus, există o disproporție izbitoare între prețul real și cel cotat al produsului. În conformitate cu Legea V din 2013 privind Codul civil (Codul civil), contractul se încheie prin exprimarea reciprocă și unanimă a voinței părților. Dacă părțile nu sunt în măsură să se pună de acord asupra termenilor contractului, adică nu există o declarație care să exprime voința părților reciproc și în unanimitate, atunci nu putem vorbi de un contract valabil încheiat din care să decurgă drepturi și obligații.
Comanda în străinătate prin intermediul magazinului web nu este posibilă în prezent. Dacă trebuie să comandați în străinătate, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți prin telefon sau e-mail: hello@greenroof.hu

5.      Procesul de comandă

5.1. Proprietățile esențiale, caracteristicile și instrucțiunile de utilizare ale produselor comercializate în magazinul web pot fi găsite pe pagina de informații a produsului selectat făcând clic pe butonul „Vizualizare” de pe pagina cu lista de produse. Informații detaliate despre producător sunt incluse în instrucțiunile de utilizare și în documentația inclusă cu produsul.
Dacă aveți întrebări despre produs înainte de a cumpăra, serviciul nostru pentru clienți vă stă la dispoziție +36 70 311 21 11 

5.2. Prețul de achiziție este întotdeauna suma afișată lângă produsul selectat, care include deja TVA. Prețul de achiziție al produselor nu include livrarea sau orice alte costuri logistice care ar putea fi suportate. Sistemul oferă informații corecte și detaliate despre acestea, ținând cont de produsele comandate, cantitatea acestora, locul de livrare și serviciul de curierat selectat de Utilizator. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor care pot fi comandate de pe site, cu condiția ca modificarea să intre în vigoare în același timp cu care apare pe site. Modificarea nu afectează negativ prețul de achiziție al produselor care au fost deja confirmate manual de către Furnizorul de servicii (conform clauzelor 4 și 8 din prezentele GTC). La inițierea unei plăți cu un card de credit online, în cazul unei scăderi de preț între trimiterea notificării de plată electronică și primirea produsului, nu vă vom putea rambursa. Verificarea de securitate pentru o tranzacție de plată online durează minim 24 de ore, după care produsul poate fi doar ridicat.

5.3. Este posibil să plasați o comandă în magazinul epitoanyag.hu conectându-vă după înregistrare și apoi folosind Coșul de cumpărături. Utilizatorul poate adăuga produsele selectate în coșul de cumpărături folosind butonul „Adaugă în coș” din pagina cu detaliile produsului, care apare după ce face clic pe fiecare produs. Apoi puteți fie să vă continuați achiziția făcând clic pe butonul „Continuați selecțiile”, fie să finalizați achiziția folosind butonul „Mergeți la coș”.                                                           Puteți vizualiza și modifica conținutul Coșului după ce faceți clic pe pictograma coș din partea dreaptă a site-ului, unde puteți introduce cantitatea dorită din fiecare produs sau puteți șterge conținutul Coșului (cu butonul „Șterge”).
Finalizarea conținutului Coșului poate fi începută făcând clic pe butonul „Mergi la finalizarea comenzii”. Dacă nu sunteți încă un utilizator înregistrat, va trebui să completați informațiile de facturare și livrare în interfața furnizată pentru a plasa comanda.

5.4. Pentru finalizarea comenzii, trebuie să alegeți una dintre metodele de ridicare (livrare la domiciliu sau ridicare personală) și trebuie furnizată adresa de livrare și facturare asociată cu metoda de ridicare.

 
5.5. După introducerea și acceptarea termenilor de livrare, puteți alege metoda de plată pentru modul în care doriți să plătiți suma finală a comenzii dumneavoastră. Modalitatile de plata folosite in magazinul online si conditiile acestora sunt detaliate la punctul 6.
După selectarea metodei de plată, făcând clic pe butonul „Mergi la rezumat”, poți verifica toate detaliile comenzii pe o pagină de rezumat înainte de a plasa comanda. Puteți să o modificați sau să o ștergeți doar mergând înapoi sau puteți adăuga un comentariu la comanda dumneavoastră.

5.6. Comanda va fi plasată și oferta va fi trimisă după apăsarea etichetei „Comandă”, pentru care este necesară acceptarea condițiilor de achiziție. Puteți activa acest lucru făcând clic pe caseta mică. Comanda se plasează prin urmare făcând clic pe butonul „Comanda”, ceea ce creează o obligație de plată pentru Client.

6.      Termeni de plată

6.1. Plata la primire (ramburs la livrare): Dacă produsul comandat este livrat prin serviciu de curierat, este posibil ca Utilizatorul să plătească curierului suma finală a comenzii în numerar până la 3.300 RON la primirea produsului (produselor) , sau prețul integral de achiziție fără card de credit la curier prin terminalul POS existent.

În cazul primirii personale la sediul desemnat de Furnizorul de servicii (2132 Göd, Rákóczi út 118), la primirea mărfii, puteți achita prețul de achiziție al comenzii până la maximum 1.500.000 HUF în numerar, cu întregul prețul de achiziție în avans.

6.2. Transfer: Utilizatorul este obligat să transfere contravaloarea produselor comandate în contul bancar din Solicitarea taxei (Raiffeisen Bank - 12011351-01665327-00100007 HUF cont curent) în termen de 3 zile. După creditarea sumei în contul bancar al Furnizorului de Servicii, Utilizatorul are dreptul de a primi produsul (produsele) în modul specificat de acesta.

6.4. Alte prevederi legate de plată: Toate costurile suportate de Utilizator în legătură cu plata produsului, cum ar fi taxele de tranzacție, costul transferului dintr-un cont bancar la o bancă străină sau costul depunerii banilor într-o bancă, vor fi suportate de Utilizator în toate cazurile.

n numele Furnizorului de servicii, tranzacția este supusă TVA-ului. va fi considerată îndeplinită în cazul plății cu cardul de credit și prin transfer bancar la primirea contraprestației pentru produs; in cazul rambursului, la trimiterea e-mailului de „Confirmare Comandă” de acceptare a comenzii. Produsul rămâne proprietatea Furnizorului de servicii până la achitarea integrală a prețului de achiziție. În cazul în care, din orice motiv, produsul devine proprietatea Cumpărătorului înainte de achitarea integrală a prețului de achiziție, riscul de deteriorare aferent produsului respectiv trece către Cumpărător, care este, de asemenea, pe deplin răspunzător față de Furnizorul de servicii pentru daunele cauzate de el.

În conformitate cu prevederile § 175 privind TVA și prin acceptarea acestor GTC, Cumpărătorul este de acord că Furnizorul de servicii va emite doar o factură electronică pentru achiziție. Factura electronică este transmisă prin e-mail de la Furnizorul de servicii. Factura electronică emisă de Furnizorul de Servicii este potrivită pentru identificarea administrației fiscale și un document contabil emis prin mijloace electronice reglementate de altă legislație.

Utilizatorul recunoaște că

·        doar acele facturi vor fi introduse în sistemul NAV, caz în care Utilizatorul selectează pe site la adresa de facturare pe care dorește să o achiziționeze ca „companie” și introduce în nume un nume de companie;

·        în cazul în care un Utilizator persoană fizică cumpără, acesta nu poate face referire la un număr de cont bancar al companiei, sau dacă un Utilizator cumpără în calitate de companie, acesta nu poate face referire la un număr de cont bancar deținut de o persoană fizică.

În cazul în care există o eroare sau defect la produsele sau prețurile din magazinul web, ne rezervăm dreptul de a face corecturi. În acest caz, vom informa Utilizatorul despre noile date imediat după recunoașterea sau modificarea erorii. Utilizatorul poate confirma ulterior comanda sau se poate retrage din contract. Suma finală care trebuie plătită include toate costurile bazate pe rezumatul comenzii și scrisoarea de confirmare.

7.      Condiții de livrare la domiciliu și colectare personală

Furnizorul de servicii efectuează livrarea la domiciliu în toată Ungaria și România cu ajutorul serviciului de curierat sau cu autovehicule proprii.Furnizorul de servicii va livra produsul comandat cu furnizorul de servicii de curierat și termenul de livrare inclus în e-mailul de „Confirmare a comenzii” aprobat de Utilizator după plata prețului integral de achiziție.

Pentru livrarea comenzilor în magazinul web greenroof.hu, taxa de livrare depinde de cantitatea și cantitatea comenzii și de locul de livrare, iar în unele cazuri trebuie plătită o taxă de palet și logistică.

Serviciul de curierat relevant va informa Cumpărătorul prin telefon despre timpul estimat de livrare înainte ca livrarea să aibă loc.

În cazul în care nu se poate aștepta ca termenul de livrare indicat în prealabil să fie îndeplinit, Furnizorul de Servicii va informa Utilizatorul prin e-mail, în afara rândului său, indicând timpul estimat de livrare. În cazul în care Furnizorul de Servicii prevede o modificare a timpului de livrare în acest fel, livrarea nu va fi considerată întârziată.

Utilizatorul se obligă în mod expres să ridice transportul de la adresa de livrare indicată de acesta, sau o altă persoană care poate prezenta e-mailul de confirmare a comenzii sau numărul comenzii furnizorului de servicii de curierat pentru a-și dovedi dreptul de a o primi.Utilizatorul ia la cunostință că în cazul în care, din motive care i se impută, livrarea nu reușește de două ori sau Utilizatorul nu poate indica momentul livrării în termen de 2 săptămâni de la primirea e-mailului de „Confirmare a comenzii” trimis, Furnizorul de servicii este îndreptățit să anuleze comanda și să se retragă din Contract. Produsele neprimite de Utilizator din acest motiv vor fi returnate de către Serviciul de Curier Furnizorului de Servicii, pentru care va fi un cost suplimentar. Prin urmare, în astfel de cazuri, prețul produselor deja plătite poate fi rambursat, iar Furnizorul de servicii este în drept să decidă dacă costul livrării va fi sau nu dedus din suma rambursabilă.

Utilizatorul este obligat sa inspecteze coletul inaintea curierului la livrare, iar in cazul aparitiei oricarei deteriorari a produselor sau ambalajului este obligat sa solicite raport, in caz de deteriorare, nu este obligat sa accepte coletul. Reclamațiile ulterioare fără procese verbale nu vor fi acceptate de către Furnizorul de servicii! Pachetele vor fi livrate în zile lucrătoare între orele 8:00 și 16:00.

Utilizatorul are posibilitatea de a primi produsele comandate in magazinul web personal la Punctul de Preluare.

Punct de ridicare: 2132 Göd, Calea Rákóczi 118.
Orar: 
Luni-Vineri: 8:00 - 15:30
Sâmbătă, Duminică: închis 

8.      Încheierea unui contract

Utilizatorul își poate finaliza propriile date în profilul personal de client al greenroof.hu, în elementul de meniu profil și, dacă este necesar, le poate modifica/șterge până când comanda este închisă de către Utilizator.

Este posibilă depunerea cererilor individuale către Utilizator prin e-mail sau completând câmpul „Comentariu” al comenzii.

După introducerea și verificarea datelor, Utilizatorul își poate valida și trimite comanda făcând clic pe butonul „Comandă”.

Prin plasarea unei comenzi, utilizatorul ia la cunoștință că ia naștere obligația de plată.

Corectarea erorilor de introducere a datelor: Înainte de finalizarea procesului de comandă, utilizatorul poate reveni oricând la faza anterioară, unde poate corecta datele introduse. În detaliu: În timpul comenzii este posibilă vizualizarea sau modificarea conținutului coșului, în cazul în care coșul nu conține cantitatea de comandat, utilizatorul poate introduce numărul cantității de comandat în câmpul de introducere a datelor din coloana de cantitate. În cazul în care Utilizatorul dorește să șteargă produsele din coș, va face clic pe butonul „Șterge”. În timpul comenzii, Utilizatorul are posibilitatea de a corecta/șterge în mod continuu datele introduse.

Utilizatorul va primi o confirmare prin e-mail după trimiterea comenzii.
În cazul în care confirmarea nu este primită de către Utilizator în termenul prevăzut, în funcție de natura serviciului, dar nu mai târziu de 48 de ore de la trimiterea comenzii de către Utilizator, Utilizatorul este eliberat de obligația de a face o ofertă sau o obligație contractuală. Comanda și confirmarea acesteia vor fi considerate a fi primite de către Furnizorul de servicii sau de către Utilizator atunci când aceasta devine disponibilă pentru acesta.

Furnizorul de servicii își exclude responsabilitatea pentru confirmare în cazul în care confirmarea nu este primită la timp deoarece Utilizatorul a furnizat o adresă de e-mail incorectă în timpul înregistrării sau nu poate primi un mesaj din cauza saturației spațiului de stocare aparținând contului său.
Utilizatorul ia la cunostință că confirmarea discutată la punctul anterior este doar o confirmare automată și nu creează un contract. Contractul se încheie în momentul în care Furnizorul de Servicii anunță Utilizatorul cu privire la detaliile și îndeplinirea preconizată a comenzii într-un alt e-mail după confirmarea automată menționată la punctul anterior.

9.      Prelucrarea si onorarea comenzilor

Comenzile sunt procesate în timpul programului de lucru (între orele 8:00 și 15:30), iar comenzile plasate după aceasta vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
Conform contractului de vânzare, Furnizorul de servicii este obligat să transfere dreptul de proprietate asupra lucrului, Utilizatorul să plătească prețul de cumpărare și să preia lucrul.

În cazul în care societatea vânzătoare și Utilizatorul și vânzătorul se angajează să livreze lucrul Utilizatorului, riscul de deteriorare trece către Utilizator atunci când lucrul este preluat de către Utilizator sau un terț desemnat de acesta. Riscul de deteriorare trece la Utilizator la livrarea către transportator, dacă transportatorul a fost desemnat de către Utilizator, cu condiția ca transportatorul să nu fi fost recomandat de către vânzător.

În cazul în care societatea vânzătoare și Utilizatorul, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel, vânzătorul (conform acestor CGU: Furnizor de servicii) este obligat să pună problema la dispoziția Utilizatorului (Utilizatorului) fără întârziere, dar nu mai târziu de treizeci de zile.

În cazul unei întârzieri a Furnizorului de servicii, Utilizatorul are dreptul de a indica un termen suplimentar. În cazul în care Furnizorul de servicii nu reușește să execute în perioada suplimentară, Utilizatorul are dreptul de a se retrage din contract.
Utilizatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a specifica o perioadă suplimentară dacă
- Furnizorul de servicii a refuzat executarea contractului; 
- contractul ar fi trebuit să fie executat la momentul convenit și nu altfel, așa cum s-a convenit de către părți sau din cauza scopului identificabil al serviciului.

În cazul în care Furnizorul de Servicii nu își îndeplinește obligațiile asumate prin contract deoarece produsul specificat în contract nu îi este disponibil, acesta este obligat să informeze imediat Utilizatorul și să restituie suma plătită de Utilizator în termen de 30 de zile.

10.    Dreptul de retragere

Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului și 45/2014 privind regulile detaliate pentru contractele dintre Utilizator și afacere. (II.26.) Al Guvernului, Utilizatorul se poate retrage din contract și poate returna produsul comandat în termen de 14 zile de la primirea produsului comandat fără a prezenta motivele. În lipsa acestor informații, Utilizatorul are dreptul de a-și exercita dreptul de retragere după 1 an. În cazul în care Furnizorul de Servicii furnizează informațiile în termen de 14 zile de la data primirii produsului sau încheierii contractului, dar în termen de 12 luni, perioada de retragere este de 14 zile de la notificarea acestei informații.

Utilizatorul își poate exercita dreptul de retragere printr-o declarație clară în acest sens, sau în conformitate cu 45/2014. (II.26.) Din Hotărârea Guvernului prin intermediul unui model.
Utilizatorul are posibilitatea de a-și exercita dreptul de retragere în perioada cuprinsă între data încheierii contractului și data primirii produsului, sau până în a 14-a zi de la primirea produsului de către Utilizator sau un terț autorizat de către Utilizator.

Furnizorul de servicii nu poate accepta coletul returnat ramburs la livrare. Costul de returnare a produsului trebuie suportat de Utilizator, Furnizorul de Servicii nu suporta acest cost.
În cazul exercitării dreptului de retragere, Utilizatorului nu i se vor percepe alte costuri decât costul returnării produsului.

Dreptul de retragere nu se aplică Utilizatorului în cazul unui produs neprefabricat care a fost fabricat pe baza instrucțiunilor Utilizatorului sau la cererea expresă a acestuia, sau în cazul unui produs care a fost clar adaptat la Utilizator.

De asemenea, utilizatorul nu poate exercita dreptul de retragere dacă
- în cazul unui contract de prestare a unui serviciu, după prestarea întregului serviciu, dacă întreprinderea a început prestarea cu acordul prealabil expres al Utilizatorului și Utilizatorul recunoaște că își pierde dreptul de reziliere după efectuare. a întregului serviciu;
- în cazul unui produs sau serviciu al cărui preț sau preț nu este supus fluctuațiilor în perioada deschisă pentru exercitarea dreptului de retragere de către întreprinderea de pe piața financiară;
- în ceea ce privește un produs perisabil sau de scurtă durată;
- în cazul unui produs sigilat care, din motive de protecție a sănătății sau de igienă, nu poate fi returnat după deschidere după livrare;
- în cazul unui produs care, prin natura sa, este inseparabil amestecat cu un alt produs după livrare;
- în cazul unui contract de afaceri în care afacerea vizitează Utilizatorul la cererea expresă a Utilizatorului pentru a efectua lucrări urgente de reparații sau întreținere;
- în ceea ce privește vânzarea și cumpărarea unei înregistrări audio sau video sigilate și a unei copii a unui software de calculator, dacă Utilizatorul a deschis ambalajul după livrare;
- pentru ziare, periodice și periodice, altele decât contractele de abonament;
- în cazul contractelor atribuite prin licitație publică;
- în cazul unui contract de prestare a serviciilor de cazare, transport, închiriere auto, catering sau agrement, cu excepția unui serviciu rezidențial, dacă a fost stabilit un termen contractual sau limită de timp;
- în ceea ce privește conținutul de date digitale furnizate pe suporturi de date netangibile, dacă compania a început prestația cu acordul expres prealabil al Utilizatorului și Utilizatorul a declarat în același timp că își pierde dreptul de retragere după începere a performanței.

Furnizorul de servicii va rambursa suma plătită Utilizatorului, inclusiv taxa de livrare, imediat după primirea declarației de retragere sau a returnării nedeteriorate a produsului în conformitate cu legislația de mai sus, dar nu mai târziu de 30 de zile de la luarea la cunoștință de returnarea produsului.

În cazul în care Utilizatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, acesta poate indica acest lucru în termen de 14 zile la una dintre datele de contact ale Furnizorului de Servicii în scris (fie cu ajutorul fișei de date atașate), telefonic sau chiar personal. În cazul unei notificări scrise prin poștă se ia în considerare data afișării, iar în cazul unei sesizări telefonice, indicarea telefonului. În cazul semnalizării prin poștă, Furnizorul de Servicii acceptă semnalizarea ca articol sau pachet recomandat. Puteți returna produsul comandat Furnizorului de servicii pentru utilizatori prin poștă sau cu ajutorul unui serviciu de curierat.

În timpul rambursării, vom folosi aceeași metodă de plată ca și în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Utilizatorul își dă acordul expres cu utilizarea unei alte metode de plată; Utilizatorul nu va suporta costuri suplimentare din cauza utilizării acestei metode de rambursare.

Utilizatorul suportă doar costul direct al returnării produsului, cu excepția cazului în care compania a fost de acord să suporte acest cost.

Furnizorul de Servicii nu este obligat să ramburseze Utilizatorului costurile suplimentare rezultate din alegerea unui alt mod de transport decât cel mai ieftin mod standard de transport oferit de Furnizorul de Servicii.

Utilizatorul este obligat să respecte termenul limită de returnare de 14 zile, să returneze bunurile fără întârzieri nejustificate, dar în nici un caz mai târziu de 14 zile de la data trimiterii notificării de retragere către Furnizorul de servicii sau să le livreze la Pick. -up Point (2132 Göd, Rákóczi út 118).

Retururile se consideră finalizate dacă Utilizatorul trimite produsul înainte de termenul limită.

Rambursarea poate fi reținută de către Furnizorul de servicii până când bunurile (bunurile) au fost returnate sau Utilizatorul a furnizat dovada că acestea au fost returnate: se va lua în considerare prima dintre cele două date.

Utilizatorul este răspunzător numai pentru deprecierea rezultată din utilizarea în exces față de utilizarea necesară pentru a determina natura, proprietățile și funcționarea produsului.
45/2014 privind regulile detaliate ale contractelor dintre un utilizator și o companie. (II.26.) Hotărârea Guvernului este disponibilă aici. Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului este disponibilă aici.

De asemenea, puteți contacta Furnizorul de servicii cu alte reclamații ale Utilizatorului la datele de contact din prezentul Regulament.
Dreptul de retragere aparține numai Utilizatorilor care se califică drept Consumatori conform Codului civil.
Dreptul de retragere nu se aplică unei întreprinderi, și anume unei persoane care acționează în exercitarea profesiei, a unei activități independente sau a unei afaceri.

          10.1. Procedura de exercitare a dreptului de retragere:

În cazul în care Utilizatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, acesta este obligat să-și indice intenția de retragere la datele de contact ale Furnizorului de Servicii.

Utilizatorul își exercită dreptul de retragere în timp util dacă își trimite declarația de retragere înainte de expirarea celei de-a 14-a zile de la primirea produsului. În cazul unei retrageri scrise, este suficient să trimiteți declarația de retragere în termen de 14 zile. În cazul notificării prin poștă, se va ține cont de data afișării și, în cazul notificării prin e-mail sau fax, ora trimiterii e-mailului sau faxului.

În caz de anulare, Utilizatorul este obligat să returneze produsul comandat la adresa Furnizorului de Servicii fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la notificarea declarației sale de anulare. Se consideră că termenul limită a fost respectat dacă trimiteți produsul înainte de termenul limită de 14 zile (deci nu trebuie să ajungeți în 14 zile). Clientul suportă costurile suportate în legătură cu returnarea mărfurilor ca urmare a exercitării dreptului de retragere.

Cu toate acestea, Furnizorul de Servicii nu este obligat să ramburseze Utilizatorului costurile suplimentare rezultate din alegerea unui alt mod de transport decât cel mai ieftin mod de transport standard oferit de Furnizorul de Servicii. Utilizatorul își exercită și dreptul de retragere în perioada cuprinsă între data încheierii contractului și data primirii produsului.

La vânzarea mai multor produse, în cazul în care livrarea fiecărui produs are loc la un moment diferit, cumpărătorul își poate exercita dreptul de retragere în termen de 14 zile de la primirea ultimului produs sau produs livrat format din mai multe loturi sau bucăți.

11.    Garanție

11.1. Performanță defectuoasă

Debitorul va executa greșit dacă serviciul nu îndeplinește cerințele de calitate prevăzute în contract sau în lege la momentul executării. Debitorul nu execută incorect dacă titularul dreptului cunoștea eroarea la momentul încheierii contractului sau ar fi trebuit să cunoască eroarea la momentul încheierii contractului.

În contractul dintre Consumator si Furnizorul de Servicii este nula clauză care se abate de la prevederile prezentului capitol privind garanția și garanția bunurilor în defavoarea Utilizatorului.
Mai multe drepturi de garanție se aplică numai utilizatorilor care se califică drept consumatori în conformitate cu Codul civil. Utilizator de afaceri: o persoană care acționează în exercitarea profesiei sale, a unei activități independente sau a unei afaceri.

11.2. Garanție consumabile

În ce cazuri își poate exercita Utilizatorul dreptul la garanție pentru consumabile?

În cazul unei performanțe greșite de către Furnizorul de servicii, Utilizatorul poate face o cerere de garanție împotriva Furnizorului de servicii în conformitate cu regulile Codului civil.

Ce drepturi are Utilizatorul pe baza revendicării sale de garanție?

Utilizatorul poate, la alegerea sa, să facă următoarele pretenții de garanție: el / ea poate solicita repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care ar fi imposibil de îndeplinit alegerea utilizatorului sau ar suporta un cost suplimentar disproporționat pentru afacere. Dacă nu ați solicitat sau nu ați putut solicita reparația sau înlocuirea, puteți solicita o reducere proporțională a contraprestației sau a defectului pe cheltuiala afacerii. De asemenea, puteți transfera de la unul dintre drepturile de garanție alese de dvs. la altul, dar costul transferului va fi suportat de Utilizator, cu excepția cazului în care a fost justificat sau dat de companie.

Care este termenul limită pentru ca Utilizatorul să își execute cererea de garanție?

Utilizatorul (dacă se califică drept Utilizator) este obligat să raporteze defectul imediat după descoperirea acestuia, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea defectului. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că nu vă mai puteți exercita drepturile de garanție peste termenul de prescripție de doi ani (1 an în cazul unei companii) de la executarea contractului.

Împotriva cui vă puteți revendica cererea de garanție?

Utilizatorul își poate face cererea de garanție împotriva Furnizorului de servicii.

Care sunt celelalte condiții pentru aplicarea drepturilor dumneavoastră de garanție (dacă vă calificați ca Utilizator)?

În termen de șase luni de la efectuare, nu există alte condiții pentru executarea cererii de garanție decât notificarea erorii, dacă Utilizatorul dovedește că produsul sau serviciul a fost furnizat de Furnizorul de servicii care operează magazinul web. Cu toate acestea, după expirarea a șase luni de la prestare, Utilizatorul este obligat să dovedească că defectul recunoscut de Utilizator exista deja la momentul efectuării.

11.3. Garanția produsului

În ce cazuri își poate exercita Utilizatorul drepturile de garanție a produsului?

În cazul unui defect al unui lucru mobil (produs), Utilizatorul poate, la alegerea sa, să solicite o revendicare pentru o garanție pentru consumabile sau o garanție a produsului.

Ce drepturi are Utilizatorul pe baza revendicării sale de garanție a produsului?

Ca pretenție de garanție a produsului, Utilizatorul poate solicita doar repararea sau înlocuirea unui produs defectat

În ce caz produsul este considerat defect?

Un produs este defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul introducerii pe piață sau dacă nu are caracteristicile specificate de producător.

Care este termenul limită pentru ca utilizatorul să-și pună în aplicare cererea de garanție a produsului?

Utilizatorul își poate revendica cererea de garanție a produsului în termen de doi ani (1 an în cazul unei afaceri) de la introducerea produsului pe piață de către producător. La expirarea acestui termen, acesta va înceta să mai aibă dreptul de a face acest lucru.

Împotriva cui și în ce alte condiții puteți face cererea de garanție a produsului?

Puteți face o cerere de garanție numai împotriva producătorului sau distribuitorului bunurilor mobile. În cazul unei cereri de garanție a produsului, Utilizatorul trebuie să dovedească defectul produsului.

În ce cazuri producătorul (distribuitorul) este eliberat de obligația de garanție a produsului?

Producătorul (distribuitorul) este eliberat de obligația de garanție a produsului numai dacă poate dovedi că:
-produsul nu a fost fabricat sau comercializat în cadrul activității sale sau
-defectul nu a fost detectabil la momentul introducerii pe piață în lumina cunoștințelor științifice și tehnice sau
- defectul produsului se datorează aplicării unei legislații sau a unui regulament oficial obligatoriu.

Este suficient ca producătorul (distribuitorul) să dovedească un motiv pentru scutire.
Vă rugăm să rețineți că, din cauza aceluiași defect, nu puteți solicita o garanție pentru un produs și o garanție pentru produs în același timp. Cu toate acestea, dacă cererea de garanție a produsului este aplicată cu succes, puteți face cererea de garanție împotriva producătorului pentru produsul înlocuit sau piesa reparată.

11.4. Garanție

În ce cazuri își poate exercita Utilizatorul dreptul la garanție?
În caz de executare defectuoasă, Decretul 151/2003 privind garanția obligatorie pentru anumite bunuri de folosință îndelungată. (IX. 22.) al Guvernului, Furnizorul de Servicii este obligat să ofere o garanție dacă se califică drept Utilizator.

Ce drepturi are utilizatorul în cadrul garanției și în ce perioadă de timp?

Perioada de garantie:
a) un an în cazul unui preț de vânzare care ajunge la 10.000 HUF, dar nu depășește 100.000 HUF,
b) doi ani, în cazul unui preț de vânzare care depășește 100.000 HUF, dar nu depășește 250.000 HUF,
c) peste prețul de vânzare de 250.000 HUF timp de trei ani.
Nerespectarea acestor termene va duce la descalificare

Perioada de garanție începe din ziua livrării produsului de consum către consumator sau, dacă punerea în funcțiune este efectuată de Furnizorul de servicii sau de agentul acestuia.

În cazul în care consumatorul pune în funcțiune produsul de consum mai mult de șase luni de la livrare, data de începere a perioadei de garanție este data livrării produsului de consum.

Consumatorul poate, la alegerea sa, să solicite reparația direct la sediul social al Furnizorului de servicii, la oricare dintre sediile, sucursalele acestuia și la serviciul de reparații indicat de companie pe cardul de garanție.

Pe baza revendicării dvs. de garanție, la opțiunea reclamantului

i. repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care executarea garanției alese este imposibilă sau ar duce la un cost suplimentar disproporționat pentru debitor față de executarea unei alte garanții, ținând cont de valoarea serviciului în stare bună, de gravitatea încălcării și îndeplinirea garanției.a cauzat prejudicii intereselor; sau


ii. poate cere o reducere proporțională a contraprestației, să dispună remedierea sau remedierea defectului pe cheltuiala proprie a debitorului sau se poate retrage din contract dacă debitorul nu a întreprins reparația sau înlocuirea sau (...) este în imposibilitatea de a îndeplini această obligație. , sau interesul său de reparare sau înlocuire a încetat.

Nu există loc de retragere din cauza unei erori minore.

Trebuie să ținem cont de cele 15 zile
9/2014 privind regulile de procedură pentru gestionarea cererilor de garanție și garanție pentru articolele vândute în baza unui contract încheiat între un consumator și o întreprindere. (IV. 29.) din Decretul NGM, Furnizorul de servicii se va strădui să efectueze reparația sau înlocuirea în termen de maximum 15 zile. În cazul în care durata reparației sau înlocuirii depășește 15 zile, Furnizorul de Servicii este obligat să informeze consumatorul despre durata estimată a reparației sau înlocuirii. Informațiile vor fi furnizate cu acordul prealabil al consumatorului, prin mijloace electronice sau prin orice alt mijloc adecvat pentru primirea consumatorului.
Dacă se dovedește că produsul nu poate fi reparat
Dacă în timpul reparației produsului de larg consum pentru prima dată în perioada de garanție se constată de către Furnizorul de servicii că produsul de larg consum nu poate fi reparat, Furnizorul de servicii este obligat să înlocuiască produsul de larg consum în termen de 8 zile, dacă nu se prevede altfel de către consumator. În cazul în care nu este posibilă schimbarea bunurilor de larg consum, Furnizorul de Servicii este obligat să restituie consumatorului prețul de achiziție în termen de 8 zile.

Dacă produsul se defectează a patra oară
În cazul în care bunurile de consum se defectează din nou după perioada de reparație de 3 ori în perioada de garanție - în cazul în care consumatorul nu solicită o reducere proporțională a prețului de achiziție și consumatorul nu dorește să repare sau să repare bunurile de larg consum pe cheltuiala companiei, Serviciul Furnizorul trebuie să înlocuiască în interior. În cazul în care nu este posibilă înlocuirea bunurilor de larg consum, Furnizorul de Servicii este obligat să restituie consumatorului prețul de achiziție în termen de 8 zile.

Dacă nu poate fi reparat în 30 de zile
În cazul în care produsul de consum nu este reparat până în a 30-a zi de la notificarea cererii de reparare către Furnizorul de servicii, Furnizorul de servicii va înlocui produsul de consum în termen de 8 zile de la expirarea nereușită a perioadei de treizeci de zile, dacă nu se prevede altfel de către consumator. Dacă nu este posibilă schimbarea bunurilor de larg consum, Furnizorul de servicii este obligat să ramburseze consumatorului prețul de achiziție în termen de 8 zile de la expirarea nereușită a perioadei de reparație de treizeci de zile.

Când este eliberată afacerea de obligația de garanție?

Furnizorul de servicii este eliberat de obligația de garanție numai dacă dovedește că cauza defectului a survenit după executare. Vă rugăm să rețineți că din cauza aceluiași defect, cererea de garanție și garanție și revendicarea de garanție și garanție a produsului nu pot fi executate simultan, în caz contrar Utilizatorul deține drepturile care decurg din garanție indiferent de drepturile descrise în capitolele de garanție a produsului și a consumabilelor.

Furnizorul de servicii nu este acoperit de garanție după perioada de garanție (durata de viață estimată de profesionist) pentru daune rezultate din uzura naturală.

În plus, Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru nicio daune rezultate din manipularea necorespunzătoare sau neglijentă, utilizarea excesivă sau alte efecte decât cele specificate sau alte utilizări necorespunzătoare a produselor după transferul riscului de deteriorare.

În cazul în care Utilizatorul pretinde o înlocuire în termen de trei zile lucrătoare de la data achiziției (punerea în funcțiune) din cauza defecțiunii produsului de larg consum, Furnizorul de servicii este obligat să înlocuiască produsul de larg consum, cu condiția ca defecțiunea să împiedice utilizarea prevăzută.

12.    Procedura în cazul unei cereri de garanție

În contractul dintre Utilizator și Furnizorul de Servicii, acordul părților nu se poate abate de la prevederile decretului în detrimentul Utilizatorului.

Este responsabilitatea Utilizatorului să facă dovada încheierii contractului (prin factură sau chiar doar o chitanță).

Costurile aferente îndeplinirii obligației de garanție vor fi suportate de către Furnizorul de Servicii (art. 6: 166 din Codul civil).

Furnizorul de Servicii este obligat să întocmească un raport privind garanția sau revendicarea garanției notificată de Utilizator.

O copie a procesului-verbal va fi furnizată utilizatorului imediat și într-o manieră verificabilă.

În cazul în care Furnizorul de servicii nu poate declara îndeplinirea garanției sau revendicarea de garanție a Utilizatorului în momentul notificării sale, acesta va notifica Utilizatorul cu privire la poziția sa în termen de cinci zile lucrătoare într-un mod verificabil, inclusiv motivul respingerii și posibilitatea de recurs la organul de consiliere.

Furnizorul de servicii este obligat să păstreze raportul timp de trei ani de la data ridicării acestuia și să îl prezinte la solicitarea autorității de control.

Furnizorul de servicii se va strădui să efectueze reparația sau înlocuirea în termen de maximum cincisprezece zile.

13.    Dispoziții diverse

Furnizorul de servicii are dreptul de a utiliza un colaborator pentru a-și îndeplini obligațiile. El poartă întreaga responsabilitate pentru comportamentul său ilegal, ca și cum ar fi comis el însuși comportamentul ilegal.

Dacă orice parte a acestor Termeni devine invalidă, ilegală sau inaplicabilă, aceasta nu va afecta valabilitatea, legalitatea și aplicabilitatea părților rămase.

În cazul în care Furnizorul de servicii nu își exercită dreptul conform Regulamentului, neexercitarea dreptului nu va fi considerată o renunțare la drept. Renunțarea la orice drept va intra în vigoare numai cu o notificare scrisă expresă în acest sens. Faptul că Furnizorul de Servicii nu respectă cu strictețe niciuna dintre condițiile sau prevederile esențiale ale Regulamentelor nu înseamnă că renunță la respectarea strictă a condiției sau stipulației date la o dată ulterioară.

Furnizorul de servicii și Utilizatorul încearcă să își rezolve litigiile pe cale amiabilă.

Părțile declară că magazinul web al Furnizorului de servicii funcționează în Ungaria și este întreținut și aici. Întrucât site-ul poate fi vizitat și din alte țări, Utilizatorii recunosc în mod expres că legea aplicabilă în raport cu Utilizatorul și Furnizorul de servicii este legea maghiară. Dacă Utilizatorul consideră că Pp. În conformitate cu Secțiunea 26 (1), instanța de la domiciliul pârâtului (Utilizatorului) va avea competență exclusivă asupra Utilizatorului în litigiile care decurg din acest contract.

Furnizorul de Servicii nu aplică diferite condiții generale de acces pentru accesul la produsele din magazinul său web din motive legate de cetățenia, locul de reședință sau locul de stabilire a Utilizatorului.

Furnizorul de servicii nu va aplica condiții diferite tranzacției de plată din motive legate de cetățenia Utilizatorului, locul de reședință sau locul de stabilire, locul contului de plată, locul de stabilire al prestatorului de servicii de plată sau locul emiterii alternativei de numerar. instrument de plată în cadrul Uniunii.

În cadrul pieței interne, Furnizorul de Servicii respectă măsurile împotriva restricționării nejustificate a conținutului teritorial și a altor forme de discriminare bazate pe cetățenia Utilizatorului, locul de reședință sau locul de stabilire, precum și Regulamentul (CE) Nr. 2006/2004 și ( UE) 2017/2394 și 2009/22./CE de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2018/302 al Parlamentului European și al Consiliului.

14.    Procedura de tratare a reclamațiilor 

Scopul magazinului nostru este de a onora toate comenzile la calitatea potrivita, cu satisfactia deplina a clientului. În cazul în care Utilizatorul mai are o plângere cu privire la contract sau la îndeplinirea acestuia, acesta poate depune reclamația sa la serviciul nostru pentru clienți prin telefon, e-mail sau scrisoare.

Furnizorul de servicii va investiga imediat reclamația verbală și o va remedia după caz. În cazul în care Clientul nu este de acord cu gestionarea reclamației sau nu este posibilă investigarea imediată a reclamației, Furnizorul de servicii va întocmi imediat procesele-verbale ale reclamației și al poziției acesteia și va furniza o copie Clientului.

Veți răspunde Serviciului în scris în termen de 30 de zile. Acesta indică motivele respingerii plângerii. Furnizorul de servicii va păstra evidența plângerii și o copie a răspunsului timp de cinci ani și o va prezenta autorităților de inspecție la cerere.

Vă rugăm să rețineți că, dacă plângerea dvs. este respinsă, puteți iniția o procedură oficială sau de conciliere cu reclamația dvs., după cum urmează:

Utilizatorul poate depune o plângere la autoritatea pentru protecția consumatorilor:

https://anpc.ro/articol/536/cum-se-depune-o-reclamatie

 

În cazul unui litigiu transfrontalier al utilizatorului legat de un contract de vânzare online sau de un contract de servicii online, organismul de conciliere care funcționează sub auspiciile Camerei de Comerț și Industrie din Budapesta are jurisdicție numai.

Furnizorul de servicii este obligat să coopereze în cadrul procedurii comisiei de conciliere. În acest context, transmite răspunsul său organului de conciliere și asigură participarea persoanei autorizate să ajungă la un acord la audiere. In cazul in care sediul social sau sediul societatii nu este inregistrat in judet conform camerei care functioneaza organul de conciliere, obligatia societatii de a coopera se extinde pentru a oferi posibilitatea incheierii unui acord scris in conformitate cu nevoile Utilizatorului.

În cazul în care Utilizatorul nu se adresează unui organ de conciliere sau procedura este nereușită, Utilizatorul are posibilitatea de a se adresa instanței de judecată pentru soluționarea litigiului. Acțiunea trebuie introdusă printr-o cerere care conține următoarele informații:

- instanța sesizată;
- numele, domiciliul și statutul juridic al părților și al reprezentanților acestora;
- dreptul de a fi pus în executare, cu precizarea faptelor și probelor pe care se întemeiază;
- datele din care se poate stabili competența și competența instanței de judecată;
- o cerere fermă de hotărâre judecătorească.

Cererea trebuie să fie însoțită de înscrisul sau de o copie a acestuia, al cărui conținut este invocat ca probă.

15.    Drepturi de autor

Greenroof.hu, ca site web, este considerată o lucrare protejată prin drepturi de autor, fiind interzisă descărcarea (duplicarea), retransmiterea către public, utilizarea, stocarea electronică, procesarea și vânzarea în mod electronic a conținutului sau a oricărei părți a conținutului care apare pe site. site-ul web greenroof.hu fără acordul scris al Furnizorului de servicii. 

Chiar și cu acordul scris, orice material poate fi descărcat de pe site-ul greenroof.hu și baza sa de date numai cu referire la acel site.

Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile asupra tuturor elementelor serviciului său, a numelor sale de domenii, a numelor de domenii secundare formate cu acestea și a spațiului publicitar pe Internet.

Adaptarea sau decriptarea conținutului sau a anumitor părți ale site-ului web greenroof.hu este interzisă; crearea de ID-uri de utilizator și parole într-o manieră neloială; utilizați orice aplicație care poate modifica sau indexa site-ul web grenroof.hu sau orice parte a acestuia.

Denumirea greenroof.hu se bucură de protecție prin drepturi de autor, utilizarea sa, cu excepția referinței, este posibilă numai cu acordul scris al Furnizorului de servicii.

Utilizatorul recunoaște că, în cazul utilizării fără licență, Furnizorul de servicii are dreptul la o penalizare. Valoarea penalității este de 60.000 HUF brut pe imagine și 20.000 HUF brut pe cuvânt.Utilizatorul recunoaște că această penalizare nu este excesivă și navighează pe site având în vedere acest lucru. În cazul încălcării drepturilor de autor, Furnizorul de servicii folosește un certificat notarial de fapt, a cărui valoare este transmisă și utilizatorului care încalcă drepturile de autor.

16.    Protecția datelor

Declarația de confidențialitate a site-ului este disponibilă pe pagina următoare: https://greenroof.hu/adatkezelesi-tajekoztato-44

 

Csomád, 7 februarie 2021 

La inceputul paginii